PrinsesseTonePus

Natt-humor og Lisa <3

Posted on: 19/02/2010

«Heisann og hoppsann, og falle ralle – ra, har du røyka tjall i daa’?»

Hahaha, lættis x) Det er den dagen i dag! Eller den natta. Kl har blitt litt over halv fire, natt til Fredag, 19. Februar. Yeah! Jeg sier faen med yeah hele tiden. Skikkelig shake that ass nigga, yeah! Smoke some weed nigga, yeah! Yeah! Shit, nå ble det for mye her…, man. Brother! Drep meg.

Siden jeg var så godt igang med tjall-sang, weed-nigga osv., hiver jeg inn ett bilde av «Mari-Johanna» <3 Shes smokin’ hot ma nigga. Thats my bitch, my girl, stay away homie! My meat, kick your feet! (?) Wow, what the fuck!? Bilde;

Dette burde få di fleste mannfolk, og kvinnfolk for den slags skyld til å begynne å spise grønt x) Gaaaad, jeg har fått for lite søvn igjen. Men jeg har det bra! Haha.

Dette ble jo bare noe vaaas. (Was!?) «Hva skal man si? Man blir jo ikke sint heller vet du, bare veldig veldig skuffet.» ;D «Ha det da, Nils!» Det er akkurat sånn det er jo..

Jeg har igrunn bestemt meg for å være våken.. Skal til legen, å da går bussen rett før halv ni, så gidder liksom ikke sove egentlig. Har på spotify. Funnet ut at smaken min ihvertfall var helt rævskjegg når jeg var mindre. Kan legge inn en video. Av Daniel K, ett eller annet. Var med i Tysk idol 2004 eller noe i den duren. Jeg var 14 år i 2004 uansett. Han kom på 2.plass, etter Alexander.

Jeg syns han var såååå søt xD … Og veldiiig flink til å synge…. *Grave seg ned i ett hull.* (Der Osama Bin Laden holdt på med sitt tull.)

Flaut flaut flaut, men gøy da.. Ehm.. Boff. Også 14 år gamle meg;

Jada, selvfølgelig var jeg kul på den tiden. Med piercing som jeg hadde tatt selv. Som jeg tok ut når jeg var hjemme, å mamma visste «ingenting.» Ser btw ut som jeg hadde vannhode, å om jeg så hadde det, så har jeg ikke det nå lenger. Tss.

Jeg tenkte å legge inn dette innlegget før jeg forteller om… Gårsdagen blir det jo. Akkurat nå snakker jeg med Lisa. Hun er våken!!! Hun også <3 Vi gikk på håndball sammen som små, når Lisa hadde rødt hår ;D Lisa er søt. Mange år etter håndball, når vi nesten hadde glemt hverandre… Så begynte vi på samme ungdomskole, i samme klasse. Tok ikke lang tid før vi var Knoll og Tott. Pompel og Pilt. (Lizzy og Toniz, Blacky og Blondy.)

Lisa nå;

(Du betyr mye for meg!)

Vi hadde det alltid gøy sammen, sprø påfunn og all verdens. Var Bestevenner med stor B! Jeg ble jo selvfølgelig forelska i en gutt, fra der Lisa vokste opp, Trondheim.. Også ble det noe kluss. Vi var 13-14 år, så.. Jeg og Lisa var uvenner i 3 måneder. (Ja, jeg var, og er langsint.) Uten å i det heletatt se på hverandre.. Tror vi møtte hverandres blikk en gang eller noe, å vi gikk i samme klasse.

Typisk jente greier i den alderen. Vi ble venner igjen så fort jeg var ferdig med å være sint, vel og merke. Å da var vi gode venner, omtrent som før. Alt var helt perfekt!

Å plutselig en dag, uten forvarsel, var Lisa vekk. «Noen» (*@»/?+!)  hadde sendt henne til Trondheim. Hun skulle bo der fra og med da. I 9.klasse. Etter å ha gått i samme klasse over ett år, gikk sammen hver dag. Også plutselig… Borte. Det var hardest i begynnelsen, alt er jo i og for seg en vanesak forsåvidt.

Kontakten dappet ned litt etter litt, og helt til ingenting. Savner Lisa! Vi forstod hverandre på en spesiel måte. Nå i det siste har vi fått bedre kontakt igjen. Iiii, jeg er gla’ i deg <3 *Kose-kose-kosekos*

(Klokken er alt blitt 4:30.)

Nattens Pon and Zi

<3

2 kommentar to "Natt-humor og Lisa <3"

[…] About me. -Om meg, kanskje det også er om deg <3 Natt-humor og Lisa <3 […]

Fint skrevet Tone :) Ja savner den tida der jeg også .. :/ synd at B. sendte meg bort.. men det er sånn da :/ trist.. men håper vi fortsat kan holde kontakten :)

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,304
