PrinsesseTonePus

Gratulerer med dagen Svigermor <3

Posted on: 19/02/2010

Hipp hipp hurra, å gratulerer med di 50 + 1! Det blir feiring til Torsdag, i og med at ho mor er på cruise. Ja, du leste riktig, Glenn Arne har spandert ett cruise med båten til Kiel på svigermor. Å hun som er så redd for båt og vann … Snakket med henne tidligere i dag, virket som det gikk bra, å at hun gledet seg ;D

Svigermora mi er kul. Det sa klikk med en gang i November 2008. Siden den gang har det vært sånn. Hopper rundt å danser og synger som gale når vi to er hjemme alene, løp rundt å solgte lodd som to fjortiser på julebord for LTN, rotter oss sammen mot guttene (Kim Erik, min gutt og broren Tommy.) Stjeler is på Ikea å.. Hahaha, det er ikke sunt!

«Dere var våkne en stund før dere sovnet i går ja, hahaha!» Hun er flink med kommentarene den dama. Fint sånn. «Åh, fy faen!» xD Bilde av Kim og svigermor, når Kim ble 19, i 2009;

Og Svigermor, Marianne som bare måtte ta bilde av oss dagen derpå… «Nei. Haha, fy faen. Jeg har ikke røykt hasj! Skal ta ett bilde av dere jeg, å vise hvordan dere ser ut i dag.» Også fikk hun latterkrampe x)

Alltid gøy med Marianne, sånn er det bare!

Du er fantastisk! Håper du får en fin tur på cruiset. Også blir det feiring med guttene og meg til Torsdag : ) Vi gleder oss. 51 år i daa’, hipp hipp hurra!

.   .   .   .   .   .   .

Ellers på dagen i dag. Fredag, 19. Februar. Jeg hadde skrevet ferdig ett innlegg her i halv fem tiden i natt. Også fikk jeg jo ikke sove. Hadde klokken på kvart på syv, i og med at jeg hadde time hos legen rett etter ni.

Hadde bestemt meg for å døgne, å heller legge meg etter å ha vært hos legen. Men tror dere ikke at jeg greide å sovne? Joda, jeg sovnet 15min før klokka skulle ringe. Å hørte jeg klokka? Nei. Hadde den ringt? Ja. Over ett tosiffret antall ganger x) Også våknet jeg 9:30. 20min etter timen miin hos legen hadde begynt. Tss. Typisk. Jeg gadd ikke å ringe, var for sent da uansett.

Så der gikk di 200 kronene i dass, for en time jeg ikke møtte opp på. Som jeg må betale, etter reglene. Blir jo iiiikke flaut å snakke med di der oppe nå.. Faen skal jeg si for noe da? «Jeg forsov meg, å gadd ikke si ifra.» ….

Tror ikke jeg hadde gått til legen om jeg så hadde vært våken, jeg er gåen i hele kroppen. Lei av å være sånn, håper det gir seg snart. Uansett skal grisen min og jeg ha taco i morgen. Det gleder jeg meg veldig til!! Drømt om det i mange uker nå.

Å det skal vi, uansett. Om det så renner snørr ut av ørene. Og øynene, så skal jeg ha taco i morgen. Jeg skal, vil, skal, vil, vil, vil ha taco i morgen!! Jeg får det, Kim, ikkesant? Mhm, mm mm ja, jeg får det ;D

Herreguuud, selvfølgelig får jeg taco. For det første er jeg utrolig søt. For det andre er jeg ekstra søt når jeg spiser grise-over-alt-tørke-seg-i-trynet-med-hånda- søle-gugge-over-hele-tallerkenen-taco <3 Og for det tredje, når du slår en og to sammen med influensa-snørrete-harkete-slapp-kjerring, så blir jeg uimotståelig!

Får jeg taco, Kim? : )

Jeg har bare lugget i senga i helle dag. Ingenting har skjedd. Skulle egentlig stukket opp til Strai, i 18 tiden. Espen sin bursdag, men med denne formen orket jeg ikke. Gratulerer med dagen Espen! Vi tar det igjen i Joachim sin bursdag.

Hopp tjohei. Hodet er helt med, å kroppen er helt «udeee.» Jeg har begynt å skrive så utrolig fjortis, det er helt vondt å se på. Men shit på! Whatever. Klokken er blitt 22, ligger forsatt i senga ja. For ett liv… *Boff* Det går seg til etterhvert, jeg er ihvertfall oppdatert på all verdens av nyhetssaker. Bla. to pedofili-saker i Skien, der søstrene mine på 10 og 12 år bor, men orker ikke begynne å snakke om det nå. Blir så sinna! *Kutte-av-kjønnsorgan-å-dynke-jævelen-i-salt* Kan oppdatere ang. det i morgen eller noe.

Kveldens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
