PrinsesseTonePus

Jeg er ikke en gang fan av Coca Cola…

Posted on: 18/02/2010

Anyway. Har funnet ett tøft Cola bilde, å hatt sangen på hodet i en evighet. Hva skjer med at jeg våkner opp til nye sanger på hodet sånn ca. hver dag!? Det er da ikke normalt. Helst sanger jeg ikke liker særlig godt, eller er irriterende. Men denne, den liker jeg <3

 

Jeg liker igrunn best brus med happy-farger ;D Fanta!! Også den røde julebrusen, når det er jul. Cb julebrusen er selvfølgelig best av julebrusene, men jeg får fort nok av den. Uansett er jeg ikke veldig brusdrikker lenger, føler det er for mye kullsyre.

Hmm.. I dag har jeg bare lugget i senga, er virkelig ikke i form. Var kun oppe når jeg spiste mat, den ene gangen jeg spiste i dag. Emil og Benjamin var hos meg en liten tur, når jeg spiste..

Etterpå la jeg meg, igjen. Igjen igjen. Nå er klokken over 2. På natten ja. Så er sovetid. Ble bare liggende oppe litt, å grine skratt-le. Har blitt helt avhengig av bloggen til  Jonathan K. Jæger  (<—- Link. Anbefales!) <3 På 15 år.. Hehe. Syk humor.

-Vi har sykehus fordi…. Ehm ehm ehm..

-Så sklei jeg rett opp, og rett ned!!? Jeg er redd for edderkopper…

-Så.. Da fant jeg ut at Julie var en apekatt!

-«Men.. Hvilken SALAT vil du ha til brødet og dressingen?»

Dette blir nok en bra natt, magemusklene mine er ihvertfall slitne ;D God natta alle sammen!

Nattens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,303
