PrinsesseTonePus

Charlotte er svett gamer i dag! (Ikke si det til noen.)

Posted on: 18/02/2010

Shallabays! Shalla, jalla, balla. Hei alle sammen!

Jeg våknet nå, ehm klokken 14. Sovnet ikke før i 9tiden på morgenen i dag, men det går bra. Nå begynner den syke sjela mi å bli litt selskapsyk, derfor snakket jeg med Charlotte <3

Charlotte kommer til meg, Charlotte kommer på besøk! *På med megafonen.* Charlotte kommer på besøk!!!

Charlotte er søt! <3

Gleder meg veldig! Fikk nettopp melding av kosegrisen om at han var på vei hjem også, å det er jo bra. Jeg og gutten min skal forresten lage taco i helgen, oooooh <3

Charlotte skulle i dusjen før hun kom, hun var svett gamer. Hopper i dusjen jeg også. Jeg er bare svett. Må få ryddet litt også før hun kommer, ser jo ikke ut her xD

Anyways, ha en fin dag alle sammen. Jeg får besøk av Charlotte. (Du er dum om du ikke har fått det med deg før nå.) Ikke sett henne siden bursdagen min. Pluss/minus en måned. Blir godt å se henne igjen med andre ord. Yeah!

Da stakk jeg..

Dagens Pon and Zi

<3

1 Response to "Charlotte er svett gamer i dag! (Ikke si det til noen.)"

[…]  Charlotte er svett gamer i dag! (Ikke si det til noen.) […]

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
