PrinsesseTonePus

Hell yeah! <3

Posted on: 17/02/2010

Dette ble skrevet natt til Onsdag 17. Februar 2010, rett etter kl. 2. Pcen gikk tom for strøm, gadd ikke logge på igjen for å legge ut innlegget… ;

Fikk sett litt av Cæsar, viktig. Veldig viktig di gangene jeg husker det ihvertfall. Menne, ja. Formen min er kjip. Var tv og data i hele kveld også. Det blir kjedelig i lengden, men shit på.

Har ihvertfall fått vasket og hengt opp en maskin men tøy. En ny en er satt på nå, klokkken 2. På natta ja, det passet meg, å da ble det sånn. Var så slimete i halsen at jeg likegodt tok en dusj. Forsatt 2 på natten, fordi det passet meg. Yeah!

 

Så nå lukter jeg deilig palmolive, og herbal essences (nyperose shampo og balsam). Fikk stelt til litt rundt forbi også, tampax perioden er over. Så nå er det grønt lys på hjemmebane. Hmm, lurer på hva det betyr. «Du får vente te Frædda’n!»

.   .   .   .   .   .   .   .   .   .

Det var det jeg fikk skrevet i natt til i dag. Jeg sovnet ikke før 4:30. Utrolig kjipt, men sånn er det. Fucked up døgnrytme, pluss syk. Jeg syns ihvertfall det er deilig å ligge i senga hele døgnet da. Skal ikke være noe på jobb denne uken heller, pga smitte og fordi jeg ikke har fått time hos legen før Fredag.

By the way, jeg har helt insane drømmer for tiden. Skulle trodd jeg hadde noia. Drømte at ei av søstrene mine holdt på å bli drept fordi hun klatret på et trappegelender, å holdt på å falle ned. Det var vanvittig langt ned. Sånn 10.etg-langt ned. Det som var rart var bare at når vi kom opp på toppen av trappen, så var vi på bakkenivå, med grønn deilig plen og sol.

Jeg sov på ett hotel som var på den plenen. I 6.etg, det er egentlig ikke høyt,  men når jeg så ut av vinduet var det utrolig langt ned. Virket som hele hotellet holdt på å dette ned. Jeg var utrolig redd. (Psyko drøm.) Etterhvert turte jeg se ut av vinduet igjen, da var det ca. så høyt oppe 6etg er, men utrolig nok var jeg forsatt redd. Tok noen skritt tilbake for ikke å se bakken, å så utover på utsikten.

En utsikt jeg kjente igjen. Tror vi egentlig var i Danmark. (Søstre, pappa, stemor og jeg.) Men det jeg så var utsikt ut over sjøen i Arendal. Det var fint, glinset som diamanter der solstrålene traff vannet. Og midt uti havet stod fredsgudinnen xD Da syns jeg plutselig det var veldig langt ned igjen, å ble redd.

Heldigvis for med ble jeg hentet av søstrene mine, pappa og stemor på hotelrommet mitt da. Vi tok en tur på stranda, hvor jeg og stemor begynte å krangle. Om vekt, haha. At hun mente jeg var så mye tykkere enn henne og omvendt. Vi tok heeelt av gårde! Det endte med at stemor tok fly hjem (Ja, da var vi plutselig i syden.) Pappa, søstre og jeg ble igjen. Også tok stemor med seg passet mitt, så jeg aldri skulle komme meg hjem igjen.

Min drøm, yeah! ;D Insane sier jeg bare! 

Nattens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
