PrinsesseTonePus

Tlf-tid med lege’n Vs. Sex tlf …

Posted on: 16/02/2010

Har vært en vill natt, drømt utrolig syke drømmer! Har våknet nå og da, som vanlig, men nå har jeg vært våken siden 9:30.

Ringte legen 10., skulle ha telefontid med henne, men kom ikke igjennom før etter 30min. Da var det satt over til selve legesenteret, så legen skal ringe meg opp igjen. Får se når det skjer.

Det er jo helt sinnsykt når man betaler skyhøye priser for 30min, for så ikke å få snakket med noen. Man tjener altså mer på å ringe sextelefon enn å ringe til legen, om det er ett alternativ for noen ;D Yeah, min tankegang..

Klokken er snart 12. Ingenting skjer. Snakket på tlf med ei som jobber innen skole/lærling veiledning. Hun er utrolig kos, grei å ha med å gjøre. Kan være mulig å få mer penger etterhvert. Vil jobbe der jeg er nå, men di har kun råd til å ha meg igjennom Nav.

For meg vil det i lengden ikke være nok, i og med at hjulene skal gå rundt her hjemme. Nav betaler 2oo kr, dagen eller noe. Det er jo helt sick!! For ikke å si; helt på trynet! Så.., go’ Eva! Håper hun kan hjelpe meg å finne ut av litt.

Skal ringe noen folk nå, aner ikke helt hva det innebærer, hva jeg skal si, men wahtever. Er ett eller annet di skal sende hit, noen papirer. Må igrunn gi en lyd fra meg da.

Venter itillegg på at legen skal ringe meg. Det kan jo ta sin tid. Jeg kommer til å holde senga i dag. Helt kjørt… Blir gal.

Også er jeg utrolig sulten, får vurdere å lage noe mat senere. Bare samle litt energi først. Har vært skrike-konsert i magesekken siden i gårkveld. Er man syk, så er man syk. Da kan man ikke orke absolutt alt.

Formiddagens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 43 187