PrinsesseTonePus

Telefon, sove, telefon, mat, tv ;D

Posted on: 16/02/2010

Fikk snakket med di folka på telefonen tidligere, jeg mottok mest sansynlig papirene i løpet av uka. Skulle bli sendt fra Oslo i morgen. Jeg vet ikke hvilke papirer det er, eller hva jeg skal gjøre med dem, men snakker med Eva om det når jeg har fått dem.

Meldte litt med Kim, noen savner meg! Han er litt søt da, men bare litt. «Du gjør meg kvalm, Kim Erik!!» <3  Å ellers… Jeg sovnet litt, våknet i 14 tiden. Da ringte legen meg. Jeg hadde mange spørsmål, å legen ingen svar. Det er gøy når man kan legespråk som legen ikke forstår. Å ang., influensa har jeg fått time til Fredag. Så vi ser hva som skjer da.

Loka i hele dag. Spiste pannekaker hos mamma. Bare hun og Emil som var hjemme. Greit med mat, jeg orket ikke lage noe selv. Også er det godt med noe varm. Kriiise!! Jeg er tom for kakao. Tom var hos legen med Benjamin. Han hadde hoppet og trynt, ett eller annet. Noe lignende ett bein stakk ut av brystet hans.

(Btw, det snør en del i dag..)

Tok med meg Emil hjem etter mat, vi så film hos meg. Benjamin kom innom, alt hadde gått bra. Han hadde bare vært utrolig hoven. Nå har guttene stukket. Klokken er over 19:30, å Hotel Cæsar venter på meg <3 Vi sees!

Kveldens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
