PrinsesseTonePus

Somebody loves me .. <3

Posted on: 15/02/2010

Da var valentinesday og morsdagen vel overstått. Elina og Tomas kom å «tok over» Emil rundt 11:30. Postet kortet til mine kjære søstre. Også møtte jeg Kim på busstoppet ca. en time etter. Vi møtte Tommy, svigermor og Bente. Sammen kjørte vi til byen, Hotel Norge.

Yeah! Vi spiste hærlig middag! Satan hvor mett jeg ble, også proppet vi i oss haugevis med dessert etterpå. Oooh, mett. Masse masse masse deilig, det var helt fantastisk <3 Takk svigermor!

Jeg var helt hyper og overtrøtt, sov jo ikke i natt. Så jeg satt å lo av alt under desserten. Tommy og jeg satt å laget grimaser til hverandre, å lo oss mest ihjel etterpå. Kim ristet bare på hodet, han syns nok at jeg var veldig søt <3 Fikk en nydelig rose av han i dag. Jeg er helt forelsket i roser!

Kjørte hjemover, å skulle til Tommy rundt 18, å spise boller. Det som var kjipt var at jeg sovnet. (Som en stein.) Tom hadde vært inne hos meg å fått røyk, vi hadde en samtale, jeg hadde øynene oppe osv. Han trodde jeg så på tv eller noe, men seriøst. Jeg sov, å husker ikke en dritt xD

Dermed ble det ikke noe boller på meg, som Kim sa var veeeeeldig gode! Dumme kjæresten. Jeg våknet 21. Passet ungene for Tom mens han hentet mamma. Hun kom hjem fra Haugesund i dag. Regnet med jeg ville sovne, så satt morsdagskort og gave i trappa.

Rett før 23 var di hjemme. Mamma hadde kost seg veldig. Vært på grise fylla å greier. Dumdumboys konsert. Hun ble helt rørt av gaven, også hadde hun kjøpt to gensere til meg, det er jo topp! Mamma’n min er glad i meg <3

Også videre til andre som er glad i meg… Kim ga meg jo rose i dag. Fikk tøy av mamma. Fikk  den søte meldinga av Helene i dag, og en fin en fra Sondre.  Tok en røyk med Bjørn når mamma og di var kommet hjem, å tror dere ikke han hadde kjøpt rose til meg? Mannen er jo gal, veldig koselig, jeg elsker roser. Takk, men mannen er jo gal. Jeg fikk sjokk. Bra man kan sette pris på venninnene sine.

Så.. Everybody loves me <3

Oliver og jeg ligger i senga å ser filmer på Youtube. Akkurat nå går det i ilder-filmer. Oliver Bowser-gutten er sånn passe interessert. Jeg begynner å få influensa, jippi! Tett i hodet, verk i ørene (hatt det en måned.), slimete og sår i halsen.

Nå er det snart natta. Klokken er 2 pipp. God natta alle sammen, håper dere har hatt en super dag!

Nattens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
