PrinsesseTonePus

Inspirasjon til drømmehjem <3

Posted on: 15/02/2010

I dag har det igrunn ikke skjedd noe spesielt. Blir mer og mer tett i hodet. Er nok bra å få snakket med legen i morgen. Jeg har fått i meg bittegranne mat, sett på tv, surfet på nettet og kost med Oliver.

Han er kos, Sara har en ekstra bitchy periode, så jeg holder meg mest til Oliver. Kim reiste til Hovden i dag. Di skal jobbe der oppe frem til Torsdag.

Bilder jeg har funnet på nettet som er helt design-kjærlighet:

<3

.. Kjøkken ..

.. Stue ..

.. Hovedsoverom ..

.. Barnerom ..

.. Bad ..

Er lov å drømme, er det ikke? ;D <3

Jeg er en skikkelig drømmer, kan gjerne sitte å tenke og filosofere om ting hele dagen. Det er deilig å bare la tankene fly av gårde. Da kan man få litt fri fra hverdagen, stress og bekymringer.

Egentlig, innerst inne. Så ønsker jeg å bo på ett lite småbruk/gård. Ha to geiter eller flere, og den største drømmen; rottweiler-tispe <3 Perfekt!

Nå er klokka 23:30 snart. Jeg ser på sex og singelliv, å snakker med Charlotte på Msn.

Kveldens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,426
