PrinsesseTonePus

Influensa, pepperkakesmuler i senga og penger. God blanding!

Posted on: 15/02/2010

Hei! Jeg sovnet ikke før 4:30 i natt. Infuensaen er på god vei. Blir gal. Våknet 7:30. Fant noen pepperkaker med melis og nonstop i kjøkkenskapet. Spiste dem, hipp hurra for smuler i sengen ;D Sovnet igjen.

 Lå litt våken i 9-10 tiden. Sovnet igjen, igjen. Også våknet jeg rundt 14. Ligger i senga enda, å klokken nærmer seg 15:30. Når jeg våknet sist, hadde jeg den sangen under, på hjernen. Noen har sett for mye tv med brødrene sine tydeligvis.

«Dans med din Bestemor, dans med din Bestefar. Bestemor, Bestefar, TRANCE!!» Grusomt..

Fikk en tlf i dag, søknaden om rehabiliteringspenger kan ikke bli vurdert uten legeattest. Må snakke med legen i morgen uansett, hodet mitt er helt tett. (Det rimte, feeet.) Så, skaffer det nok da..

Fastlegen min er sykemeldt typisk. Det passer meg jæklig dårlig, skulle hatt henne med på ett viktig møte. Hun er sykemeldt over lang tid, jeg tjener ikke på å ha med andre. Denne legen har jeg hatt over 15år, kjenner til min situasjon osv.

Har en sykepleier også, som ville være med på møte. I og med at hun har sett min reaksjon, men tror dere faen ikke hun har blitt sykemeldt hun også!? Fra før jul.. Å nå er det midten av Februar. Livet mitt har blitt satt litt på vent, kommer ingen vei uten dem. Folk eier ikke respekt for «udugelig ungdom» på 20. Idioter! Di ser ikke at jeg vil. Vil ut i jobb, og ut å virke. Sier vel seg selv når jeg har jobbet uten å fått ei eneste krone hverken her eller der i over en måned, eller?

Jobben betyr mer enn penger, faktisk. Jeg liker meg der. Men har (forsatt) 35 kroner på kortet, å i det siste har jeg brukt sparepengene mine. Den er litt kjip syns jeg. Håper bostøttesøknaden går igjennom, og rehabiliteringen. Har sendt inn sykemelding fra Januar, har ikke sykemelding nå. Nå håper pengene kommer inn på konto snart.

Plutselig har jeg hatt 10 000 mindre å bruke i måneden, så det merker man. Tro meg! Har klart meg fint, har jo penger på konto. Spare kontoen, men er kjipt å ta derfra. I og med at di pengene skulle gå til andre ting med tiden.

Dagens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
