PrinsesseTonePus

Valentine, morsdag. Og fastelaven. Yeah!!

Posted on: 14/02/2010

Happy valentines- and mothersday! <3 Fastelaven etc. Noen som vil lage fastelavensboller til meg, så må dere bare det ;D

Surfet mere på nettet etter jeg la ut siste innlegg, seriøst. Det er mye bra humor på youtube. Også er jeg litt overtrøtt, er ikke alt for mye som skal til da men..

Emil kom ned til meg rett etter 7:30. Vi slappet av litt på sofaen. Gikk opp å snyltet litt på mammas kjøleskap. Altså ble det pizza til frokost på oss i dag, topp! Kl. har blitt 10, vi sitter hjemme hos ho mor å ser på tv. Hun kommer hjem sent i kveld.

Rundt 12 kommer Kim å henter meg. Da skal Kim, Tommy, Marianne og jeg av gårde for å spise middag sammen. Middagen blir rundt 13. vel og merke, men middag er middag samme når det er på døgnet.

Ha en super dag alle sammen!

Dagens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
