PrinsesseTonePus

Saturday night ..

Posted on: 14/02/2010

Jeg sovnet rundt 9 i dag tidlig. Lå å vreit meg i søvne, som di siste nettene. Drømmer sykt ville ting for tiden. Våknet helt klam og svett, med dynene alle veier og lakenet surret sammen. Det er ikke likt meg å gjøre sånn. Whatever..

Søte meg under dyna. (Jeg ligner på en oppblåst badeball i trynet på dette bildet.) Å ja, jeg sover med bamse for tiden. Fant den nettopp igjen, hatt den i 20 år. Den har lugget i en kasse i mange år, så gir den en god seng å sove i akkurat nå, det er ikke for min egen del <3

Våknet rundt 16. Lå bare i senga å slappet av. Ble vel til 17-18. Tok en dusj og stelte meg. Møtte Pål Sebastian ute, tok en røyk med han. Senere kom Kim innom en kjapp tur.

Deretter kom Jan, Kim stakk videre opp til Tommy. Jan, Tom, Benjamin, Emil og jeg spiste pizza å så på OL. Hopp ;D Også hadde Jan lagt ut for røyk til meg, kjempe, jeg var nesten tom. Litt ut på kvelden stakk jeg hjem.

Har laget kort til Valentinesday, igjen. Syns det er en søt måte å sette pris på andre, uten å gjøre for mye ut av det. Også er det sånn med omtrent alt, at hjemmelaget er best <3 Laget til mine kjære søstre i dag, selvfølgelig blir det prinsessetema.

Leah – Belle

Hannah – Askepott

Jeg – Tornerose

  

 

Ellers har jeg lugget å sett på tv. Nå er klokken 1:30, på tide å legge seg. Tidlig opp i morgen, rett før 8 eller noe (på en Søndag), skal ha Emil frem til 12 ca., å så skal svigerfamilien og jeg ut å spise middag sammen etterpå. Middag klokken 13. Hehe. Det blir bra. God natta!

 Nattens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
