PrinsesseTonePus

Fått nye batterier, ny dose med syre xD

Posted on: 14/02/2010

Hahaha, åh fy faen xD Klokka er 7. Ikke fått sove, så nå har jeg gitt faen. Fant en battery i kjøleskapet, så holder jeg meg våken litt. Hadde lyst å knærte spriten selvom det er Søndags morgen, men skal ha Emil om… En time, så det passer seg ikke.

Surfet på nettet. Blitt helt gira!! For det første ser jeg AFV på Tv Norge, alt var kjempe gøy for meg i dag. Max Mekker – Me he he he ;D <3 *Latterkrampe* Helt helt helt gira. Hopper takt, sittende til musikken. Ja, det er mulig. Også helt wasted musikk, med for mye syre, og for mye svensker;

Till fotbollsplan

Jeg er i veeeeeldig godt humør akkurat nå! Hahahaha. Batteriene er byttet ut. Seriøst, energi drinken battery, den gjør meg tørst. Jeg blir så sykt tørr i halsen av den. Er det mulig? Hahaha, ja det er mulig.

Åh herreguuud, haha, jeg har det sinnsykt gøy nå! Wæbælæbæ!!?!? Wrøvel ;D Det er vel en… Wester’n støvvel, eller? O.o’ Tss, jeg er uuude. På bærtur. Bli ikke sur. Åff, fy faen. Mojjo mojjo mojjoOoo! <3

Morgenens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
