PrinsesseTonePus

Ingen overskrift dukket opp i hodet i dag.

Posted on: 13/02/2010

Våknet nå og da fra tidlig på morgenen til langt på dag. Ikke i form, å jeg er ett følelsemessig mess for tiden. Vet ikke hva jeg føler om alt og ingenting. Alle og ingen. Deppa.

Lå i senga til 14:30 ca. Tok en dusj. Kim kjørte meg til Apoteket og butikken omtrent en time etter. Tjeneste-bytting; han kjører, jeg er frisør.

Kjøpte en hel haug på butikken. Fikk tusen kroner av Kim i går, så hadde en del jeg kunne bruke, men ellers er jeg blakk. Var innom apoteket å kjøpte medisiner. Sikkert derfor jeg er litt nede også, to dager med halv dose. Og ett døgn uten noenting. Kjøpte noe til morsdagen og valentinesday.

Kim kjørte meg hjem. Han skulle av gårde å spise middag. Jeg spiste pølse i brød med Tom og ungene hos, dem. Jeg ante ingenting, men mamma har plutselig bare reist. Hun skal være hos ei venninne i Haugesund i helgen. Å kommer hjem sent på Søndag, morsdagen. Faen skjer med det?

Anyway, stakk hjem-hjem. Til meg-hjem. Så på tv, å begynte å lage litt kort. Syns det er kos. Da må jeg jo gi til noen. Her er ett av dem;

            (Åpent.)                                                       (Forran.)

(Stående, eller noe.)

                           

(Bak.)

Nå sitter jeg bare å ser på tv. Det er stille og rolig. På toppen av dårlig humør er det «tampax-tid». Så… Topp. Om noen kødder med meg di nærmeste dagene er det sjans for at jeg biter.

Sitter med masse godteri, tv og drikke. Ikke klar for senga, selvom jeg er trøtt. Kl er 1. om ikke så alt for lenge.

Nattens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
