PrinsesseTonePus

Eminem – Beautiful <3

Posted on: 11/02/2010

«Hei hei hallå!»

Fikk ikke skrevet på morgenen i dag. Tiden gikk litt fort, stod ikke opp før rundt 8., selvom jeg hadde klokken på ringing 7. Var så trøtt. Sovnet ikke før 3-4 tiden i natt. Fikk ikke sove. Lå bare å tenkte, å hørte på musikk.

Utrolig nydelig sang! Eminem- Beautiful <3

Sååå, drakk kakao på morgenen. Begynner å bli sår i halsen, men shit på. Smørte niste og gikk til jobb. Vi var i gymsalen noen timer i dag. Koselig!

Når vi gikk hjem til barnehagen, spiste vi ute. Ei av prinsessene mine har hengt på meg i hele dag, hun er så nydelig! Med di utroligste øynene du kan tenke deg. Rett og slett en liten engel. Var en stund bare med di største jentene. Jeg laget en sang til hver av dem om og med navnene deres. Det var visst stas; «Mer Tone, mer, mer, kan du synge mer?» <3

 Sara har fulgt etter meg i hele dag. Til jobb, til gymsalen, tilbake til jobb, og hjem. Så sånn er det, dilte-katt. Min egen vakthund katt. Sara koser seg på mammas jobb;

Gikk fra jobb rett etter 16. På vei hjem møtte jeg Bjørn og Bell. Di var på tur. Tok en røyk. Øyvind, Kim sin fetter, kom kjørende. Han stoppet å tok en røyk med meg han også. Å han har fått DEN bilen, herregud hvor tøff den er! Imponert!

Etter røyk med Øyvind, Bjørn (og Bell) gikk jeg videre hjemover. Klokken var da 16:30 sånn ca. Mamma inviterte meg på hjemmelaget pizza. Å jeg sier ikke nei til sånt. Så spiste middag der i dag. Deilig.

Nå har jeg slappet av hjemme bittelitt. Klokken er 18:30, skal på gåtur med Kim kl. 20. Helt gåen, så slapper bare av på sofaen. Emil er her, han er syk, stakkars. Vi ser på film. Disney, Familien Robinsom. Den er utrolig bra faktisk! Selv for folk som ikke interesserer seg for tegnefilmer. Vi sees <3

Ettermiddagens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
