PrinsesseTonePus

* 13 kilometer med walk mate’n ;D

Posted on: 11/02/2010

Jeg er flink, gått 1,3 mil i dag. Tom hentet Emil hos meg i kveldinga. Kim kom kl 20. Etter noen minutters tv-titting, tok vi den planlagte gåturen. Tror det var 5-6 km sånn ca., så telleren min i dag viser til sammen 13km. *Stolt!*

Kim reiste med en gang vi kom tilbake til leiligheten. Jeg gikk inn, slapp ut kattungen, også tok jeg en røyk utenfor.

Stakk inn å så på tv. Å der ble jeg resten av kvelden med god samvittighet! Greier ikke helt å slappe av. Sår i halsen og verker til tider jævlig i hodet, men det går fra og til.

Nå har jeg funnet senga. Klokken nærmer seg 00:30. Det har altså blitt Fredag, å jeg har allerede helg <3

Fri fra jobb, å kan sove lenge. På en Fredag, digg! Får bare håpe jeg får til å sove lenge når jeg kan. Tvi tvi!

Vil ønske deg en god natt, sov godt!

Nattens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
