PrinsesseTonePus

Kjapp oppdatering..

Posted on: 09/02/2010

Vridd meg rundt i senga i hele natt. Frem til 3-tiden virket det som jeg lå i koma. Tenkte og verket, men kunne ikke styre kroppen. Lå å sov på en måte, selvom jeg var helt våken. Lå helt stille, med lukkede øyne, men tankene i hjernen kvernet forsatt. Insane, ubehagelig og ekkelt.

Noen som har erfaring  med dette? (Hadde satt pris på en kommentar om det til dette innlegget.)

Vet ikke når jeg våknet ordentlig i dag på morgenen. Om jeg.. Ja, jeg aner ikke. Jeg er borte, fraværende og det virker som hjernen graver seg ut med skalpel i bakhodet. Det banker og verker. Å jeg syns veldig synd på meg selv nå! Klokken er 12:30. Jeg blir i senga en stund.

Sandra og jeg har utsatt i middagen inntil videre. Hun er smådårlig. Vondt i hodet og skjelven i kroppen. God bedring jenta mi! <3

Dagens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
