PrinsesseTonePus

Kan man bli rusa av hårfarge-gass? </3

Posted on: 09/02/2010

Jeg har vært uggen, svimlet og hatt vondt i hodet i hele dag. Vært sånn etter jeg stripet håret i går. Sandra og jeg, dumme oss. Satt i hårfarge-gass alt for lenge. Kan man bli ruset av det? «/ Ikke særlig behagelig.

Lugget litt i senga, å satt meg i sofaen senere. Tv og data. *Boff.* Hatt vinduet oppe i hele dag, litt kaldt her, men greit. Føler ikke at hjernen får nok luft, så må bare.

Jeg avlyste gåturen i dag, tenkte tidligere at det ville være greit å være med på turen. Senere fant jeg ut at jeg ikke hadde hatt en sjans. Holdt på å gå i bakken flere ganger bare di 5-6 meterene inn til do.

Klokken er 19:30, Hotel Cæsar-tid. Vondt i hodet, er lei og syns synd på meg selv.

Kveldens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
