PrinsesseTonePus

«God morgen alle sammen. God morgen far og mor. God morgen lillesøster…» <3

Posted on: 08/02/2010

God morgen! Klokken har passert 7. Jeg våknet av meg selv 6:30. Fantastisk. Sovnet litt sent i natt, men sov utrolig godt når jeg først sovnet. Tok en usunn en på morgenen i dag, dvs. Rød saft og crispo sjokolade. Jeg måtte bare ha noe sukker i kroppen, noe søtt i munnen. Mmm <3

Ligger i senga akkurat nå, skal drøye med å stå opp til 7:30. Har satt mobilen på vekking igjen til da, itilfelle jeg sovner. Da er det opp og hopp, stelle seg, smøre niste, spise frokost og gå til jobb. Jeg begynner 9, så trenger ikke gå før kvart på. Fint sånn!

(Hannah, Leah og jeg, September 2009.)

(Leah og Hannah, Julen 2009.)

Håper dere alle får en super dag! En ekstra tanke går til mine nydelige søstre, Hannah og Leah. Di gjør meg utrolig stolt! Se hvor fine jenter di er <3 Fyller 13 og 11 år i år. Ikke voks mer! Mine hærlige jenter <3

Morgenens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
