PrinsesseTonePus

Prinsessa befalte; «Grilltur!» Å da ble det grilltur ;D

Posted on: 07/02/2010

Hey fuckers!

Sovnet typisk ikke før 7 i dag tidlig. Var sykt sinna for at jeg ikke greide å sovne. Satt på nettet, prøvde å sove. Snurret rundt, lå på venstre side, høyre side, magen, ryggen. Snurret rundt, vrei meg. Lå på kryss og tvers, å breiet meg over hele senga, men forsatt var jeg våken. Hipp hipp hurra. O.o»

6:30 var jeg ute å røyke, da var røykpakka likegodt tom. Shit happends. Heldigvis kan jeg utsette røyktrangen ganske lenge. Så ikke noe problem.

Som sagt, sovnet 7. Også våknet jeg 10:30-11:00. 3,5/4 timer med søvn. *Poff* Anyway, da fikk jeg ikke sove mer. Nydelig vær ute, så gjør igrunn ingenting. Klar hvit snø, og stor skinnende sol, som varmer. Diamanter glinser i snøen.

Maste på min kjære. Kim kommer kl 16. Da skal vi på butikken, også gå tur i skogen for å grille pølser. Da blir jeg veldig fornøyd! Spise pølser foran bål var noe jeg bare måtte gjøre følte jeg. Mat i magen <3

Skal finne noen penger, hadde noen sedler her en plass. Etter jeg betalte husleia, er jeg blakk. 35kr igjen på kortet. Vi får se hva som skjer til helga. Skulle ha betalt for kartleserlisens på ett løp i Åseral med Cosworten. Vi ser bare, matpenger kommer før kartleserlisens og iskjøring.

Nå skal jeg hoppe i dusjen, så jeg er ren og pen til Kimmen min kommer på besøk. Kim er søt, prinsessa får det som hun vil når hun befaler pølsetur i skogen. Neida, jeg er ingen boss. Kim er glad i tur, mat og kos han også <3

Dagens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
