PrinsesseTonePus

Grilling, brannsår og kos <3

Posted on: 07/02/2010

Yeees, da har Kosegrisen og jeg vært på tur. Han kom kl. 16. Å jeg stod sexy å ventet i blå kjeledress, med pannebånd og solbriller. Haha, beautiful! Jeg hadde tatt med saft, vann med isbiter, glass, ketchup og ved til oss.

Vi kjørte på butikken, kjøpte pølser, pølsebrød. Og noe snacks. Også kjøpte jeg røyk og kattesand, begge delene var must!! Videre kjørte vi å parkerte ved en gang-/og sykkelsti, som fører til en tursti. Tok med oss posene å gikk et lite stykke. Fant oss en grei plass, brant bål, spiste pølser, drakk saft og koste oss.

(Ett bilde sier mer enn tusen ord.)

Pølse smaker best når man griller den på bål, og er på tur. Med Ketchup på selvfølgelig. Gi en applaus, Ketchup på alt!

Mørket kom, det begynte å bli kaldt. Vi bestemte oss for å tusle tilbake til bilen, å kjøre hjemover for å kose oss med sjokolade og berlinerboller.

Lille grisen i skogen.

La la la, gå til bilen. Brom brom, hjem til meg. Lå som slaktede sauer på sofaen begge to. Koste oss foran tv, begge var slitne etter turen. Kim reiste hjemover rundt 20. Jeg lå videre på sofaen foran tv. (Super nanny, Ekstrem oppussing Usa osv.) Søndagsfilmen på Tv3 – Dine, mine og våre barn – surrer i bakgrunnen her nå.

Å nå til ellers i dag, dagen av viming og uflaks;

*Mistet solbrillene i gulvet.

*Greide å miste mobilen i bakken to ganger på 10minutter.

*Laget stort hull i sandkassa til kattene. (Når jeg endelig har kjøpt sand, greier jeg å lage hull i kassa når jeg skulle sparke ta den opp av snøen, den lå ute.)

*Fått brannsår på tommelen etter båltenning.

Thadaaa! ;D

Klokken er 22:30. Tenkte jeg skulle ut å ha en røyk, surfe litt på nettet. Å etter det, legge meg. Jobb i morgen, opp kl 7. God natta!

Kveldens Pon and Zi

<3

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
