PrinsesseTonePus

I’m loving it! <3

Posted on: 06/02/2010

Hopp, tjohei! Jeg sovnet igjen på morgenen i dag. Kim, min elskede kim <3 Åh! Ja.. Han kom med happy meal på senga, rundt 14. Jeg elsker happy meal, jeg elsker Kim Erik! I’m loving it! <3

Kim var utrolig søt med meg i dag. Satt bare å så på meg, beundret. Smilte, å sa masse søte ord. Og skjønne kommentarer. Jeg er glad i Kim. Kim er søt. Han er min prins, jeg er prinsessa hans! Ingen tvil. Vi er best, ingen protest!

Jeg har sovet i hele dag, våknet litt til, nå og da. Virker influensa-lignende. Tett i hodet, trøtt og super slapp. Begynner å bli gåen i halsen, å verker i ørene. Har merket det var verket litt i ørene helt siden begynnelsen av Januar. (Pluss – minus 4 uker.)

Jaja, kroppen er slapp, så blir nok i senga eller på sofaen. Mens hodet er helt hopp hopp hopp – sinnsykt hyper. Har lyst å bli full og gal! Men orker ikke. Å er ikke hver dag jeg har lyst å drikke. Men men, shit happends! To røyk igjen å… *Boff.* Kl. er rett over 19:30. For dere som lurte. Ha en super kveld alle sammen!

Jeg elsker deg, Kim Erik!

Barbie og Ken kan gå å legge seg.

Kveldens Humor

  • Sjefen er jævlig, sa Gundersen.
  • Men han er i hvert fall rettferdig.
  • Hvordan det?, undret Andersen.
  • Han er like jævlig mot alle.
  • Advertisements

    Legg igjen en kommentar

    Tone, 21, Sørlandet.
    KONKURRANSE-BLOGGEN
    bloglovin
    Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
    Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

    Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
    (Klikk på bildet.)
    Image and video hosting by TinyPic

    Kategorier

    Arkiver

    Besøkende;

    • 40,304
