PrinsesseTonePus

Morgenstund med gull i munn!

Posted on: 05/02/2010

God morgen alle sammen!

Er en veldig fin morgen her ihvertfall. Kl. er 8, å jeg ligger forsatt i senga. Har allerede vært oppe å gjort det jeg må gjøre. Stod opp 7., å smørte niste, laget frokost osv. Så nå spiser jeg frokost i sengen. Hvor deilig er ikke det? <3

Jeg har 30min., før jeg trenger å stå opp for å stelle meg og gjøre meg klar. Har aldri vært noen morgenfugel, men maken til bra humør jeg har fått på morgenen i det siste. Står opp, så jeg har god tid. Også har jeg til og med tid til å kose meg med frokost, tv eller hva det måtte være. Digg!

Gleder meg til jobb, som vanlig. Ikke noe negativt med å være der oppe, men i dag merker jeg at jeg gleder meg til barnehagens stengetid. Fri, helg og sove lenge. Kim skal ut i dag, om ikke det skjer noe annet spennende blir det bare sofakos. Kanskje jeg skal ta en prat med Sandra, å høre hva som skjer der i gården ;D <3

Ha en fin dag alle sammen, vi sees.

Morgenens Humor

Harald kom uventet hjem fra en forretningsreise og fant kona i seng med en av deres beste venner.
Rasende løp han ned i stuen, hektet ned hagla fra veggen, løp inn på soverommet og rettet våpenet mot den vettskremte elskeren.
– Harald, da, skrek kona.
– Du vil vel ikke skyte dine egne barns far!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
