PrinsesseTonePus

Litt av alt *PoOw* <3

Posted on: 04/02/2010

I dag 4. Februar 2010 har det vært en digg dag. Litt opp og ned, men opp i opp, opp ;D Våknet til litt rundt 9. Sovnet – våknet – sovnet – våknet, dere vet hvordan det er. Har dasset i hele dag, men likevel gjort mye fornuftig!

Vasket tøy, pluss dyne og pute. Idiot kattungen som tisser inne gjør meg helt paranoid. Han hadde ikke markert seg på dyna, men jeg følte alt i hele leiligheten var skittent. *Uhhsj* Katt til salgs, ring!

Dermed har jeg støvsuget, vasket og ryddet som en gal i leiligheten. Vasket hele senga omtrent, og byttet ut litt detaljer. Her er en smakebit. Kaninene fant jeg i en av flyttekassene. Di er 20 år gamle, hadde dem når jeg var hot babygirl i 1990 <3

Ryddet stua, vasket og ryddet kjøkkenet. Pakket ut en hel haug av flyttekassene. Som har stått siden før jul. Brettet tøy, hengt opp tøy. Tatt ut og inn av oppvaskmaskinen etc. Kjempe flink altså! Å føler forsatt det er skittent her… O.o’

Jeg spiste middag hos mamma og di. Endelig er di friske. Kim kom rett etter 19:30 (hjemme hos meg), vi gikk tur med sjefen min og to venninner av henne. Sjefen elsker meg!<3 Vi gikk 4,5 km på tre kvarter. Jeg har gått 6 km i dag til sammen. Ikke mye iforhold til hvor mye jeg har styrt rundt, i dasset stil.

Etter turen gikk Kim og jeg til meg å dusjet, koste oss og spiste is. Deilig! Jeg håper på taco til helgen. Smisk. Snille, snille kjæresten min <3 Eller venner? Jeg har vært kjesken på taco i over en uke nå. Hallo, mat.

23 er uret blitt, leggetid her. Jobb i morgen, opp kl. 7. Har lagt meg i senga. Ikke lugget i denne senga på… Måneder(!) God natta.

Kveldens Humor

Sjefen i et større firma var bekymret fordi han syntes at de ansatte ikke respekterte ham. Derfor kjøpte han seg et skilt der det sto <<Jeg er sjefen>>, og festet det på kontordøra. Da han kom tilbake til kontoret etter lunsj, hadde noen festet følgende lapp på skiltet <<Din kone har ringt. Hun vil ha tilbake skiltet sitt>>.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
