PrinsesseTonePus

Fuglebrett har tatt over mitt vett ;D <3

Posted on: 04/02/2010

I gårkveld var bare chill. Noen som ble sjokkert nå? Kroppen min har vært satt på chill-modus i noen uker. Det er utrolig deilig! Itillegg får jeg gjort unna det som må gjøres også.

Det gikk i røyk, kakao, tv. Veldig digg. Vet ikke hva mer jeg skal si, skjedde vel ikke så mye mer. Bortsett fra at jeg så på forskjellige fuglebrett/hus på nettet. Min kjære sjef har fått meg til å få ansvar-følelse for fuglene som ikke finner mat så lett i vinter.

Likte alle disse, å kunne hatt noen av dem. Bildet med fuglehuset og skiltene syns jeg var tøft. Og fuglekasse-borettslaget var vittig. Er det noen som greier å lage noe lignende bilde nr.1 eller det store på nr.3? Jeg ønsker meg sånn, vil ha, vil ha!

Jeg sovnet rundt 03:30.

Gårdagens Humor

  • Jøss, som du ser ut, sa kona til sin ektemann som var fotballdommer og kom hjem etter kampen.
  • Du ser jo enda verre ut enn du gjorde etter forrige kamp.
  • Ja, da fikk jeg bare juling av laget som tapte. I dag ble det uavgjort!
  • Reklamer

    Legg igjen en kommentar

    Tone, 21, Sørlandet.
    KONKURRANSE-BLOGGEN
    bloglovin
    Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
    Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

    Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
    (Klikk på bildet.)
    Image and video hosting by TinyPic

    Kategorier

    Arkiv

    Besøkende;

    • 40,606
