PrinsesseTonePus

«Uuu, it’s hard to be a Lene-mor!»

Posted on: 03/02/2010

Sovnet ikke før alt for sent i går. Skulle bare, og skulle bare. Surfet på nettet, stadig nye ting som trekker til seg oppmerksomhet. Aner ikke hvor sent det ble, rundt 3-4 kan jeg tenke.

Våknet kl. 11. Skal steppe inn på jobb mellom 12:30 og 13. Sjefen skal på møte. Nå ligger jeg bare å våkner litt. Trenger ikke mye tid før jeg går opp til jobb, det er deilig. Livreddings-kurs med jobben senere i dag mest sansynlig.

Tenker på Lene. Håper alt ordner seg for deg veldig snart <3

«Uuu, it’s hard to be a Lene-mor!» 

Da stod jeg opp. Må få i meg noe mat før jeg går. Gjerne få på meg litt tøy også. Ha en fin dag alle sammen!

Dagens Humor

Legen var på sykehjemmet for å sjekke de gamles mentale helse.
– Hvor mye er fem gange to, spurte han den første gamlingen.
– 129, svarte gamlingen.
Legen noterte svaret og henvendte seg til den neste oldtimeren.
– Hvor mye er fem gange to?
– Hønefoss, kom det bestemt.
Legen henvendte seg til tredjemann som satt rundt bordet, og spurte nok en gang hvor mye fem ganger to blir.
– 10, svarte den gråhårede herren.
– Utmerket. Hvordan fant du ut det?
– Det var enkelt, sa gamlingen stolt.
– Jeg trakk bare 129 fra Hønefoss!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
