PrinsesseTonePus

«Vi har det skikkelig trøbbelt!»

Posted on: 02/02/2010

Var på jobb kl.9 i dag. Det var bare 7 unger eller noe, stille og rolig. Ingenting skilte seg ut fra andre dager, bortsett fra at jente (5 år) var veldig opptatt med å lage papir-bok, når hun sa; «Tone, jeg kan ikke se på deg akkurat nå. Vi har det skikkelig trøbbelt!» Hun og venninna hadde altså en TRAVEL dag.

Jeg gikk hjem rett før 16. Hadde med meg en av ungene, som jeg fulgte hjem. Min gode gjerning for dagen <3 Etter levering, møtte jeg Sara og en katt som nesten var helt lik Sara-pusen min. Sara ble helt kaktus. Søte jenta til mamma!

Måtte lete for mamma etter min bror, som har fått som vane å bruke lang tid hjem fra skolen. Fant han rett nedi gata. Etter det fikk jeg bare gått hjem og snudd omtrent. Spiste ei skive. Gikk deretter for å møte Elina og Tico. Vi gikk tur, også fulgte jeg dem hjem.

Jeg tok videre turen til butikken, handlet mer enn nok. Å jeg innrømmer gjerne at det ble for mye. Ikke langt fra at armene datt av! Vel hjemme laget jeg mat, koste meg på sofaen med middag, godteri og appelsin. Av alle ting. Det var fortjent! Har gått over en mil i dag også.

Snakket litt med min elskede kjæreste <3 I kveldinga tok jeg en røyk med naboen. Så stakk jeg hjem, å krøyp under dyna på sofaen. Ligger her enda, med tven på. FEM – Charmed. Hekse greier, juhu…

Sender noen varme tanker til Lene. Jeg er her for deg, selvom jeg ikke alltid kan hjelpe til med det som er vanskelig. Utrolig glad i deg jenta mi<3

Snart natta for min del, klokken er snart 1. Fri i morgen. Har ingenting på tapeten, før kl.19. Da skal jeg låne Bell, å gå tur med sjefen på jobb. Det er ikke galt! Tone liker sjefen sin <3 God natta alle sammen!

Nattens Humor

En svenske kom inn i en nyåpnet musikkforretning.
Som den aller første kunden skulle han få velge to instrumenter gratis. Han sa:
– Da vil jeg ha den røde trompeten og det hvite trekkspillet.
– Brannslukkingsapparatet kan du få, men radiatoren vil vi gjerne beholde, sa ekspeditøren.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
