PrinsesseTonePus

Snø, snø og atter snø …

Posted on: 02/02/2010

Våknet ganske tidlig i dag, men la meg igjen. Det har snødd som bare det. Har kommet helt oppe på vinduene her. Våknet til live igjen rundt 12-13.

Likevel ble jeg bare på sofaen, hadde ikke lyst til noe. Bare ligge varmt, å slappe av eller sove. Men neida, mobilen ringte rundt 16. Mamma og resten av flokken lå med omgangsyke. Mamma ringte for å spørre om jeg kunne skuffe ut en bil hun hadde lånt.

Selvfølgelig gjorde jeg det, jeg er en engel! Det var over en halv meter med snø, pluss enda høyere knall hard brøytekant.Vil ikke snakke mye mer om hvor kaldt/varmt, svett, jævlig det var. Uff. En kom å hentet bilen, å kjørte inn en han hadde lånt av mamma. Vi stresset mye. Turen med sjefen ble utsatt, til Torsdag.

Gikk inn litt, fikk melding av Bjørn. Gikk til butikken med han og Bell. Har gått 5km til nå i dag. Ikke galt til istid å være. Når jeg kom hjem dusjet jeg. Deilig, godt og varmt!

Kokte opp kakao, å satt meg under dyna i sofaen med kosekoppen <3 Kakaoen er drukket opp nå. Selvfølgelig.

Sitter forsatt under dyna. Klokken nærmer seg 19:30. Da setter jeg over på Tv2 – Hotel Cæsar. Fulgt litt med i det siste faktisk. Tragisk-morro underholdning. Fulgte med hver dag når jeg var 10, men det dabbet av. Nå er jeg på an’ igjen.

Har lyst å  lage nudler. Hmm. Da gjør jeg det. Kanskje en ny kopp kakao <3

Ettermiddagens Humor

En mann dør, og fordi han akkurat har levd verdens dyktigste liv, havner han langt bak i køen som fører til helvetet. Til sin store skrekk ser han mennesker foran ham bli kastet i de evige flammer, men øyer håp for sitt eget vedkommende da han ser at enkelte blir plukket ut til siden.
– Hvorfor havner ikke de mennene i flammene spør han mannen foran i køen.
– De er bergensere. De er så våte at de ikke brenner!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
