PrinsesseTonePus

*Prinsesse-vil-ikke*

Posted on: 02/02/2010

Hei på deg! <3

Planen var å sove etter siste innlegg som ble lagt ut rundt kl.1, men den gang ei. Ble tv og internett-surfing istede. Nå er jeg så trøtt at det er på grensen til det kriminelle.

Hodet vil, men kroppen vil ikke. Typisk dilemma. Prinsesse-vil-ikke fanget i ukjent kropp. Se forsettelse i episode 2. Nå skal jeg prøve skikkelig. Kattungen ligger å varmer oppå dyna, deilig.

Jeg er trøtt, kort fortalt. Kl. er snart 05. (!)

God natt, igjen.

Natt natt natte-nattens Humor

To kamerater møtte hverandre på gaten i Stavanger.
– I går møtte jeg en engel nede på hotellbaren, stønnet den ene.
– Å ja, supurte den andre nysgjerrig.
– Og dermed gikk pengene mine til helvete!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
