PrinsesseTonePus

Kakao, is, nudler, snømåking og tur på akebrett kl.23 <3

Posted on: 02/02/2010

Så Hotel Cæsar mens jeg koste meg med nudler. Senere hadde jeg kakao og is. Skikkelig kos! Meldte med mamma, di er skikkelig syke alle sammen. Spurte om det var noe jeg kunne gjøre, å hun hadde satt pris på snømåking og litt ved. Det begynte å bli kaldt i huset, men di hadde ikke krefter til å hente ved. Stakkars lille mamma’n min. Her er bilde av henne med lillebror. Syns det er litt vittig. Fjortis-posing!

Jeg hentet en sekk med ved til dem, å fikk måket hele gården for snø. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for at di skulle bli friske snart, med jeg er jo ingen Gud heller. Bare engel <3

Jeg aket litt på akebrettet til min bror, herlighet, man må da ha det litt morro. På en Tirsdagskveld rundt 23. (Har forresten gått over 6km. i dag. Jeg er flink jente!) Gikk hjem, hadde en kopp til med kakao. Å nå har jeg krypt under dyna. Sove-tid <3

Klokken nærmer seg 1. Jeg skal steppe inn på jobb i morgen rundt 12:30-13. Gleder meg! Verdens beste jobb! <3 Ha en fin natt.

Nattens Humor

Klassen har norsk grammatikk, og læreren spør elevene:
– Når jeg sier: <<Jeg er syk>>, hvilken tid er det?
– En veldig fin tid, frøken!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
