PrinsesseTonePus

God Januar, og godt nytt Februar!

Posted on: 01/02/2010

Good morning! Hoppsann, heisann. Jeg hoppet opp av sengen kl 7. i dag. Har surret rundt med musikken på, mens jeg har stelt meg og laget niste. Utrolig deilig å våkne på den måten!

Spiste til og med frokost foran tv-en, med dempet belysning og bare velstand. Begynner på jobb kl.9 i dag. Bruker 10.min på å gå til jobb, fint sånn.

Apropo gå, gikk jeg en mil i går. Supert! Walk mate’n på mobilen fortalte meg det ;D <3 Tok en røyk med nabo’n, også gikk vi tur med Bell. Tok en røyk til, også gikk jeg hjemover. Gikk litt i ring for å oppnå 10 000, før kl.00.

Når jeg kom hjem, dusjet jeg og la meg. Har sovet med Spotify på i natt. Sovnet rundt 3 tenker jeg. La til en hel haug med rolige sanger, welcome to the 90’s. Westlife og Backstreet boys. Mange minner. Noen av sangene er fine forsatt.

Hiver meg snart på jobb, blir bra! Trenger jeg å si at jeg gleder meg? Ha en fin dag alle sammen!

Prinsessa elsker prinsen sin <3

Morgenens Humor

En mann sto på Karl Johan og stirret opp i luften.
Han sto der vel og lenge, med blikket vendt mot himmelen. Stadig flere mennesker stilte seg opp ved siden av ham og tittet opp de også. Etter hvert var de en hel haug som stirret opp mot himmelen. Det varte og det rakk, helt til en kvinne henvendte seg til den første mannen.
– Unnskyld, jeg er ikke helt sikker på hva vi ser på.
Er det en meteor?
– Nei, jeg blør neseblod!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,304
