PrinsesseTonePus

Kosegrisen, walk mate, pizza og C.s.i <3

Posted on: 31/01/2010

I natt våknet jeg helt uthvilt, da var klokken rundt 03. Sykt, men la meg igjen selvfølgelig. Våknet litt til når Kim stod opp rundt 9, selv sov jeg til 12. Ca. 12 timer søvn. Jeg er opprinnelig ett sovedyr.

Når jeg stod opp koste vi oss litt på sofaen foran tv, med ild i peisen å greier. Lagde nudler til frokost. Fant frem noe yttertøy og kjørte hjem til meg, så jeg kunne hoppe i dressen min. Og noen bedre sko.

Vi gikk tur. Ca. 4,5 km. Digg! Gøy når jeg har byttet til w595’en jeg har fått tilbake fra reprasjonen. Har skritt-teller, sånn er gøy for små barn som meg.

Vi gikk hjem til meg etter turen. Så på tv. Bestilte pizza og satt på C.s.i Miami 6.sesong. C.s.i er sikker vinner! Pizzaen kom, å vi spiste hele uten problemer i dag. Koselig kveld. Kim reiste til en kompis for å se film i 20. tiden.

Nå er kl. pluss/minus 21:30. Jeg og Oliver ligger på sofaen. Med pc’en på fanget, og tv i bakgrunnen. Viktig å få brukt litt strøm. Planen er å ta en røyk om litt. Og dusje, jeg er svett som en gris i dag. Grr <3

Dagens/Kveldens Humor

Lille James kommer inn på kjøkkenet og overrakser sin far i et lidenskapelig kyss.
– Jøss fattern! utrbyter James.
– Vil du at jeg skal fortelle husholdersken at du kysser mamma?

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
