PrinsesseTonePus

Kim, Tommy, svigermor & biffmiddag <3

Posted on: 31/01/2010

I gårkveld Lørdag 30.01.2010, hentet Kim meg rett over kl.19. Vi besøkte Kims bror, Tommy. Spiste middag svigermor hadde laget til oss. Biffstrimler, båtpoteter, bearnaise og grønnsaker. Deilig!

Også må jeg bare bruke anledningen til å fortelle alle der ute at svigermor er utrolig kul! (Fyller utrolig nok 51 i år.);

Etter mat, prat og tv reiste Kim og jeg hjem til han rundt 22. La oss i sengen med en gang. Hopp sjohei, og sovnet før 00. Koselig kveld!

Gårdagens Humor

  • Jeg synes du sa at du hadde en avtale hos tannlegen i dag, sa kona.
  • Det stemmer, sa mannen.
  • Hvordan har det seg da at jeg så deg og en liten tjukkas gå inn på Ullevaal stadion for å se fotballkampen?
  • Han er tannlegen min!
Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
