PrinsesseTonePus

Dama mi <3

Posted on: 30/01/2010

Dama mi, Kim Erik kommer til meg om få strakser. Skulle egentlig i bursdag til Elina, men mottok ikke melding om klokkeslett. Når vi først meldte med hverandre var det 10.min til di skulle stikke videre. Shit happends!

Dusjet, og kost meg på sofaen med stua full av stearinlys. Veldig deilig. Jeg er så chill for tiden. Relax. Inzane ;D

Anyway, Kim og jeg skal spise biff middag hos svoger-Tommy i dag 19:30. Jeg gleder meg! Tommy er søt <3 Selvfølgelig, han er jo bror til min kjære.

Her er bilder fra vi var på Ikea for lenge siden. Jeg tar meg til rette med bena på bordet, og «dama» i armkroken. Jeg er kjekk! Vi var på tur, Kim, svigermor Marianne, Tommy og jeg. Fikk mange fine bilder på en minnepenn fra svigermor til 20års dagen. Topp!

Ettermiddagens Humor

  • Espen! kom det irettesettende fra læreren.
  • Hvorfor er du alltid så skitten?
  • Espen så opp på læreren og svarte:
  • Fordi jeg er nærmere bakken enn deg, lærer!
Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
