PrinsesseTonePus

«Ballehår i dressingen.»

Posted on: 30/01/2010

I går Fredag 29.Januar 2010 sovnet jeg rundt 9 på morgenen etter en søvnløs natt. Våknet ca. kl. 13. Dusjet og stelte meg. Deretter tok Pål, Bjørn og jeg 14:19 bussen til Tangvall.

Der gikk vi alle hver vår vei. Jeg var flink. Fylte ut rehabiliteringskjema, å leverte det. Leverte attest papirene på politistasjonen. Leverte også en søknad om bostøtte på servicetorget. Er lov å prøve seg. Også hentet jeg sykemelding på legesenteret. Kjøpte «voks-strips» på Ica. (Som jeg nå har funnet ut ikke virket som jeg ønsket.)

Jeg må stå som sykemeldt frem til Nav får fingeren ut, å får ikke betalt for det jeg er på jobb. Jobber frivillig, ubetalt. Liker jobben min, å så lenge jeg har penger i banken er lønn ubetydelig.

Når jeg hadde ordnet det, møtte jeg di andre medlemmene i tre’er banden, på Mesopotamia. Pål og jeg snyltet hvert vårt pizzastykke av Bjørn, veldig greit. Det stod en dressing på bordet som vi bare måtte legge en sort tråd i. Bang! Der var vi igang, ballehår i dressing-humor. Det var sinnsykt. Utrolig mye latter og glede man kan få ut av tråd og dressing. Vårull, riskorn, ostedip, tortilladip, rismelk og fersken iste.. x)

Gjorde oss ferdig på Mesopotamia, Pål og jeg gikk innom Rema 1000. Så stod vi (alt for lenge) å ventet på bussen. Bjørn begynte å bli lei av humoren. Var vel innom en del språk og utallige dialekter. Også var det sykt kaldt. Men bussen kom etterhvert så.

Vi tre stakk hjem til Bjørn å koste oss med røyk og marshmellows foran peisen. Kos! Kjørte en tur på butikken senere å kjøpte brus og litt snacks. Vi forsatte foran peisen med røyk og marshmellows. Enda mer kos!

Vi stakk ut, snowboardkjøring etc. Hadde med oss Bell. Det vil si, jeg hadde med Bell. Jeg er så glad i den hunden. Vi stakk hjem når det begynte å bli kaldt på beina. Satt oss da i sofaen, å hadde varm rett i koppen – potet, mmm <3 Vi chilla, kødda, lo og koste oss hele dagen, en digg Fredag.

Mellom tolv og ett ei gang var alle så trøtte  at det var på tide å hive seg hjemover. Jeg tok følge med Pål, han skulle jo samme vei. Også hoppet jeg i seng etter jeg hadde stelt meg. Sovnet vel i 2 tiden.

Våknet rundt kl.9, krøyp lenger under dyna, og sov videre.

Gårdagens Humor

En kar oppsøkte banken sin og sa:
– Jeg vil gjerne starte en liten bedrift. Hvordan går jeg frem?
– Du kjøper en stor bedrift og tar tiden til hjelp!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
