PrinsesseTonePus

Tone sov i hundre år!

Posted on: 29/01/2010

Jeg var på jobb rett før ni. Var bare fem unger, litt digg. Tok di med til en gymsal vi pleier å være litt i. Møter to andre barnehager der også. Kjempe koselig! Barn nr.6 ble levert der. Noen svette timer etterpå gikk vi hjem igjen til barnehagen.

Tre av ungene sovnet på vei hjem. Vi spiste ute i sola, deilig vær! Vi gikk inn rundt kl.14. Spiste frukt, å koste oss med eventyr og lek. Jeg gikk hjem ca. kl.16. Litt før. Passet Emil og B en liten stund. Også slappet jeg av på sofaen når di hadde gått.

Bilde; Elina og Charlotte. To nydelige jenter!! <3 Håper du har hatt en fin bursdag Elina! Beste kusina i verden!

Sovnet som en stein på sofaen kl.18, sov ca. til 22. Våknet til søt melding fra Brun; En vakker sjel i en vakker kropp, ja det er deg jeg nå ramser opp. En godhet uten like, det finnes ingen andre slike. Søte øyne og ett nydelig smil. Du er en av di beste uten tvil ;D <3

I kveldinga gikk jeg opp til Bjørn å tok en røyk med han. Nå ligger jeg hjemme å slapper av på sofaen. kl. er 02. Fri i morgen, sove lenge. Litt ut på dagen må jeg avgårde å ordne noen papirer etc. God natta <3

Nattens Humor

Tørste Philip hentet frem mopeden sin og kjørte inn til polet i byen. Men da han kom hjem, var han tomhendt. Da sa han til sin kone; «Veiene var så dårlige, og derfor drakk jeg opp alt sammen i byen. Og det var jammen heldig, for på hjemveien kjørte jeg i grøften hele syv ganger!»

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
