PrinsesseTonePus

* Happy birthday <3

Posted on: 28/01/2010

God morgen alle sammen! Klokken er 6. Jeg våknet halv, å tenkte jeg bare skulle ligge å våkne frem til 7. Fikk ikke smørt niste i går, så får gjøre det om ikke så lenge.

Spotify er på, den har vært det i hele natt. hatt ett stort behov for å sove med musikk på nå i det siste.

Å ellers; «Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to Elina, happy birthday to you!» Woooh, gratulerer med dagen til verdens beste kusine! Tenk, lille jenta blir 18 år i dag. Håper du får en fantastisk dag. Du er helt hærlig! Utrolig glad i deg!! <3

Morgenens Humor

En ridder skulle ut på korstog, så han kalte til seg en av sine lojale tjenere og sa:
– Jeg drar nå. Her har du nøkkelen til min kones kyskhetsbelte. Hvis jeg ikke har vendt tilbake innen 10 år, får du gjøre bruk av nøkkelen, da hun sikkert har sine behov.
Så satte han seg på hesten, men han hadde ikke engang kommet over vollgraven før tjeneren kom etter han og ropte:
– Stans, stans! Gudskjelov at jeg rakk å stoppe deg. Du har gitt meg feil nøkkel!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
