PrinsesseTonePus

Skjema, Kim, Tommy, bebis og C.s.i ;D

Posted on: 27/01/2010

Nåtid;

Jeg våknet i 12 tiden i dag (Tirsdag 26.01.2010), tok å snyltet litt på naboen ut på dagen. Skreiv ut en hel del meg kontrakter og skjemaer. Leiekontrakt x 2, rehabiliteringsskjema, bostøtteskjema. Vi var tom for blekk på skriveren her hjemme.

Gikk hjem å begynte å fylle ut papirene jeg hadde skrevet ut og ett skjema fra politiet jeg måtte fylle ut. Jippi! Fylle ut fylle ut, fylle ut.

Kim kom rundt 17:30, vi tok en tur opp til Tommy. Så på tv og film. Og fotoalbum fra di var små (Kim og Tommy.) Jeg blir en smule verpesjuk da. Vil ha sånn bebis;

Var innom butikken etterpå. Reiste hjem til meg, lå på sofaen å slappet av litt. Kim reiste hjem, å jeg har lugget på sofaen siden. Klokken er ett. C.s.i Miami på tv nå, også er det natta for meg snart. Alle vet at jeg ikke kommer  til å prøve å sove før etter Special Victims Unit uansett. Sjohopp! God natta!

Nattens Humor

En fjortisjente kom furten hjem fra skolen og følte seg urettferdig behandlet av alt fra lærere til medelever.
– Hele verden hater meg!
hylte hun til sin mor og sin bror.
– Det er ikke sant, det finnes folk der ute som ikke en gang kjenner deg svarte broren syrlig.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
