PrinsesseTonePus

Penis-isbit og Sun Lolly is <3

Posted on: 27/01/2010

Etter siste innlegg lagde jeg meg to skiver meg skinke. Hadde en jordbær litago-yoghurt. Og ett stort glass vann med penisisbit i <3

Var på jobb rett før to, å gikk hjem rett over fire. Skulle bare steppe inn for ei som måtte av gårde en liten tur. Jeg koser meg så utrolig mye på jobb! Kan ikke få sagt det nok. Søte søte barna.

Tok en røyk med nabo’n på vei hjem, å gikk inn å chilla på sofaen foran tv. Har kost meg meg en Sun Lolly cola, og en jordbær. Deilig <3

Nå ligger jeg på sofaen å ser på familietrøbbel på TvNorge. Skal se film med Kim og Tommy kl. 18. Onsdag er film dag ;D

Ettermiddagens Humor

Noen norske gutter var på togreise i Sverige, og bestemte seg for å tøyse litt med en meget stor og sterk svenske som satt i kupeen.
De lot som om de forsøkte å dra i nødbremsen av alle krefter. Da de til slutt ga opp, reiste svensken seg og trakk i nødbremsen. Toget stanset, og konduktøren kom løpende.
– Hvem trakk i nødbremsen?
– Det gjorde jeg, og jeg klarte det med en hånd, sa svensken stolt.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
