PrinsesseTonePus

*Film- og spillekveld.

Posted on: 27/01/2010

I 18 tiden hentet Kim meg. Min lille kosegris <3 Hjemme hos han sammen med broren, Tommy og svigermor, Marianne spiste vi hjemmelaget pizza og gele´. Vi så filmen om Tommy; «Tommy in action.» En nydelig film. Og en dokumentar om en som heter Espen. Etterpå så vi på KLM, det er ikke min sans for humor. Det blir for dumt.

Koste oss uansett skikkelig, det er sikkert. Jeg ble kjørt hjem i 21 tiden. Styrte og stelte litt i leiligheten, å så gikk jeg opp for å ta en røyk med Bjørn og Pål. Etter røyk spilte vi Halo. Jeg drepte di tre ganger, å di lå oppe i tjue. Øvelse gjør mester ihvertfall. Ikke lever jeg meg inn heller x) Øhm..

Pål og jeg stakk fra Bjørn rundt elleve. Jeg gikk hjem å la meg på sofaen. Ligger her enda. Skal se litt på tv. Smøre niste til i morgen, om jeg gidder. Å så legge meg. Klokka er stilt inn på vekking 7. God natt til dere som tar kvelden nå! Klokken er bare tolv, så sitter oppe en stund til.

Kveldens Humor

Nordlendingen Stig var på ball oppe i Alta. Det var langt fra hans første ball, men sjenansen plaget ham like ille hver gang, og fikk ham til å svette som en sil.
Ikke minst da en dame trakk ham ut på dansegulvet.
Hun merket seg svettetoktene hans, og spurte forståelsesfullt:
– Svætte du alltid på baillan?
– Ja, og så under arman!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
