PrinsesseTonePus

1 søt melding mottat

Posted on: 27/01/2010

God morgen, god dag! Eller wathever. Jeg sovnet ganske seint i går. Slo av tv før special ktims unit faktisk, men snakket med Aziz på msn. Han flytter til Spania til Lørdag, inzane!

Våknet nå, klokken tolv. Skal steppe inn for ei på jobb kl. to. Bare en liten stund. Det er jo greit. Sitter å ser på Gode og onde dager på Tv3. Drama! Skal spise frokost, å deretter stikker jeg opp på jobb tenker jeg.

Noen fikk meg til å smile rett etter jeg hadde våknet i dag. Utrolig! Jeg er vanskelig å ha med å gjøre på morgenen. Fikk en melding av Lene-mor, ikke snakket så mye sammen i det siste. Dette laget ett smil hos meg;

» Tone <3 Vil bare si at jeg setter pris på kjære lille du. Selvom det ikke alltid vises! Du er god, den aller beste! <3 «

Tone er glad i Lene ;D Vi ha masse fine minner sammen fra Grimstad og Arendal. Åmli og Søgne. Vi har syk humor når vi er overtrøtte. Døgner gjerne før Norsk eksamen, lager lakris gang, drikker oss dritings på Skyline, tvinner Thor Eivind rundt lillefingeren, lager ostekake osv. Uskyldig morro! Ha en fin dag jenta mi! En fin dag ønskes alle dere andre også!

Dagens Humor

  • Hvor kommer jeg fra, mamma, undret lille Harald.
  • Moren hadde fryktet dette vansklige spørsmålet, men tok seg sammen og ga lille Harald en utførling beskrivelse av hendelsesforløpet, fra samleiet til dramaet påfødestuen. Deretter pustet hun lettet ut.
  • Åh, jeg lurte bare, sa Harald.
  • For Muhammed i klassen kommer fra Pakistan.
Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
