PrinsesseTonePus

Søndag; Blackout. Mandag; Jobb.

Posted on: 26/01/2010

Søndag (24.01.2010) og Mandag (25.01.2010)

Søndag husker jeg ikke helt hva som skjedde. Tror jeg sov lenge, røykte med naboen og tok tidlig kvelden. Blackout altså, tror det var en lite spennende dag.

Mandag derimot var jeg på jobb. Koste meg som vanlig. Nå har en av ungene begynt å si; «Tone æ mi lille prinsesse!» Å nei, jeg har ikke fått han til å tenke på meg som en prinsesse, det ble bare sånn. Jeg blir jo sååå sjarmert  :’ ) <3 Verden er liten, mor til noen av barna har hatt meg i barnehagen når jeg var liten. Vittig.

Litt kunst fra arbeidsdagene jeg har hatt tidligere x) Ble bedt på middag hos mamma og di etter jobb. Gikk fra jobb 16, å spiste middag halv fem tiden. Yeah! Ble der ikke lenge.

La meg på sofaen hjemme hos meg, sovnet som en stein rundt 18, og sov til 21 eller 22. Hipp hipp hurra! Svett dag. Jeg er fet!

Nattens Humor

Fem nordmenn på handletur til Sverige i en Audi Quattro ble stoppet av politiet.
-Det år forbudet att vara fem personer i en Quattro, Quattro betyder fyra, sier politimannen.
Quattro er jo bare bilmodellen, svarte nordmannen oppgitt.
– Her i vognkortet står det at bilen er sertifisert for fem.
– Forsøk inte, svarer Bertil, som står på sitt og nekter å gi seg. Da blir nordmannen sint:
– Din idiot! Få snakke med sjefen din!
– Tyvårr, svarer Bertil.
– Gøran er upptagen med två personer i en Fiat Uno.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
