PrinsesseTonePus

Fredag; Jobb, politi, Kim, krangling og kos x) <3

Posted on: 26/01/2010

Unnskyld unnskyld unnskyld! Jeg har ikke skrevet på noen dager, har rett og slett ikke orket. Nå er det Tirsdag kveld. Skreiv sist Fredag morgen, Så vi bare begynner;

Fredag (22.01.2010) etter jobb gikk jeg hjem, slappet av litt og kjære kjæreste Kim hentet meg i seks tiden. Vi var innom Europris i Vågsbygd å kjøpte litt dill, byttet en pc-kabel på Elprice i Sørlandsparken. Hvor vi ble stoppet av politiet å risikerte å miste lappen. Sladdet rundt hele rundkjøringa, jordingsfeil i bremselysene, ikke Eu-godkjent etc. Di kunne klippet skiltene på stedet og tatt lappen. Det ordner seg for snille jenter sine kjærester.

Hentet min elskede telefon på Sørlandsenteret. Fikk den med lapp som gjør en hver mor litt rørt; «Jeg elsker gjenforeninger. Det er godt å være hjemme igjen. Jeg har savnet deg!» Pluss noe reklame greier, selvfølgelig.

Planen var at Kim og jeg skulle spise på Peppes pizza, men var 20-15 min. til di stengte, så da ble det Mac Donalds. Like greit det <3

Kjørte hjemover, kranglet og litt styr. Merker begge to er trøtte og tåler lite for tiden. Reiste opp til Kims bror, Tommy etterpå. Var koselig! Når vi gikk derfra var vi turtelduer igjen. Det var livets fjortis opplevelse.

Kim var litt hos meg, også reiste han hjem. Jeg gikk ut for å finne katten min Sara. Møtte Pål Sebastian og Bjørn ute. Etter midnatt, akende på en gummibåt. Di hadde bygd hopp og greier. Fritids i daaag! Faen å jeg lo. Vi tre lekte litt sammen x) Gøy! Di var med å fant Sara.

Vi gikk til Bjørn å vimet, også tok Pål og jeg følge hjem i seks tiden på morgenen. Tiden går fort når man har det gøy! Humoren var syk den dagen!  

Kveldens humor

En ung jente kom hjem fra legeundersøkelsen og sa til sin far:
– Nå har legen undersøkt meg, og han sa at jeg ikke er syk. Jeg er derimot gravid.
– Det var som svarte!
Hvem er far til barnet?
– Nei, det sa legen ingen ting om!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
