PrinsesseTonePus

Lørdag; Bursdagfeiring, pepperspray, gutta og Bell <3

Posted on: 26/01/2010

Lørdag (23.01.2010)

…fylte min kjære pappa 46 år. Jeg våknet rundt ett på formiddagen. Begynte å stelle istand til folka skulle komme på kvelden. Min lille forsinka bursdag liksom. Jeg sendte en melding til Elina, å spurte om hun kunne hjelpe meg, fant ut at det ble mye å gjøre alene.

Elina vimte litt, som vanlig, og kom noen timer etter. Jeg vasket, ryddet, lagde litt snacks osv. Den lille katten må ha ett problem, han tisset inne tre ganger før fire den dagen. Boff!!

Alle hadde kommet rett før syv. Koselig! Vi spiste, snakket og lo. og drakk «champis.» Herrljunga magnum. Stooor flaske, tom på 10.min, godt <3

Jeg fikk pepperspray av Elina, kjekt å ha! Måtte leke litt med den i snøen. Folk gikk ganske tidlig. Kusine Elina ble igjen litt etter at alle hadde gått. Jeg gikk opp til nabo’n, hentet Bell og fulgte Elina hjem. Tok Bell med inn til meg, ville ikke levere han med en gang. Min kosegutt<3

Når jeg gikk opp med Bell tok jeg med restene av snackset. Pål var der også, jeg ble litt ut i natta, også gikk Pål og jeg etterhvert. Pål ble hentet av mora, å jeg gikk hjem.

Kveldens Humor

Ved en bardisk står en blind mann og kjekler med en mann med ett ben.
Jeg har mest lyst til å gi deg et skikkelig spark i baken! utbryter den enbente.
Det skulle jeg likt å se, svarer den blinde.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
