PrinsesseTonePus

Tornerose, ståtiss, jobb & tur ;D <3

Posted on: 21/01/2010

Var på jobb kvart på ni i dag. Koser meg glugg ihjel på jobb, det er helt sikkert! Vi har som vanlig bare kost oss. Tegnet, vært ute å lekt, jeg fikk en treningsøkt med snømåking også. Gikk inn å spiste frukt, og leste eventyr. Tornerose. Som jeg mener er meg. To(r)nerose <3

Gikk hjemover klokka fire. Bell, Bjørn og jeg gikk på butikken. Jeg handlet inn litt snacks til Lørdag. Da skal jeg feire bursdagen min med jentekveld. Blir kos!

Bell og Bjørn ble med inn en tur etter vi hadde vært på butikken. Jeg og Bell lå bare på ett teppe og koste. Kattene var først i angrepsposisjon, men etterhvert ble di mer nysgjerrige. Bell ignorerer alle andre dyr, han må tro han er ett menneske. Fikk stå når vi var på tur bare vi to, og når vi lå på teppet. Som sagt tidligere, vi er forelsket.

Nå ligger jeg under dyna på sofaen, nettopp lagt meg ned. Deilig å slappe av etter jobb og tur. Klokken er syv. Jeg ser på tv med Oliver på fanget.

Ettermiddagens Humor

  • Jeg hørte at Eirik skal skilles, sa den ene kameraten til den andre
  • Stemmer det. Ekteskapet fungerte visst ikke lenger.
  • Og hvem sin feil var det?
  • Eiriks, ifølge hans kone.
  • Han kom visst for tidlig hjem en dag!
Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
