PrinsesseTonePus

Kjære Gud

Posted on: 21/01/2010

God morgen!

Jeg våknet nettopp, kvart på syv. Før klokka igjen. Det er galskap. Ligger å våkner med lyset på. Og musikk. Spotify har spilt i hele natt. Spotify er ekte kjærlighet <3

Beautiful – Eminem er ett must på morgenen. Nå skal jeg stå opp, stelle meg, smøre niste, fylle ut politipapirene jeg fikk i går (forhåpentligvis vil snille snille Tom levere dem for meg.) Smisk! Og gå til jobb. Ha en fin dag alle sammen!

Morgenens Humor

Kjære Gud
Hittil i dag har jeg vært en snill pike. Jeg har ikke sladret på noen eller mistet besinnelsen. Jeg har ikke vært grådig, sur, egoistisk eller selvopptatt. Jeg har heller ikke overtrukket kredittkortet mitt. Men nå skal jeg stå opp, og da kommer jeg til å trenge en god del mer hjelp. Amen.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,582
