PrinsesseTonePus

Skal vi tisse i kryss?

Posted on: 20/01/2010

Hellu <3

I dag har jeg hatt besøk av min kusine, Elina og Brun. Vi har bare kost oss. Som vanlig. Sett litt på tv, snakket og snakket og snakket litt til. Var lenge siden sist, og nok å fortelle hverandre.

Begge hadde reist hjem rundt halv ti. Jeg fulgte Elina ett lite stykke, å tok en røyk på veien. Ekstra godt med røyk for tiden! Sitter igjen med det utsagnet Elina kom med i dag. Hun skulle på do. Kattungen fulgte etter henne, også spør hun høyt og tydelig; «Skal vi tisse i kryss?» Det kom ganske uventet for å si det sånn.

I ti tiden gikk jeg en tur med Bell og Bjørn. Jeg liker Bell <3 Vi er forelsket! Helt fasinert av den hunden. Gikk omtrent en times tur, det var veldig deilig med en tur. Føler meg så sporty da. Super-woman!

Var hos di en tur etter turen. Tur – turen – turene – flere turer – tututututurer – turertererer. Ja, ikke spør.

Å ellers har jeg lagt meg. Jeg og Oliver ligger under dyna. Tenkte jeg skulle inn å bestille noe på; www.lobelia.no

Ja, jeg ønsker meg tre stykker. Utrolig greit å ha kattemat man kjøper i stor sekk oppi en boks, eller tre. Også ev.t bruke dem til hundemat, om jeg skaffer meg en Rottweiler eller to en gang i fremtiden. Det er drømmen! <3 

Klokken er halv tre, da er det ihvertfall på tide å komme seg i seng.  (Som jeg er, men ikke i sovemodus. )Skal ikke på jobb i morgen, men er greit å holde en hvis døgnrytme, selvom jeg ikke eier denslags. God natta alle sammen!

Nattens Humor   

 Mørkt her inne

En kvinne har en elsker på dagtid mens hennes mann er på arbeid. En dag kommer hennes 9-årige sønn uventet tidlig hjem, så hun tar sønnen og skubber ham inn i skapet. Idet samme kommer også hennes mann hjem, så hun skubber også elskeren inn i skapet.

Mens de står der bryter gutten stillheten og hvisker: «Mørkt her inne.»
Mannen hvisker: «Ja, det er det.»
Gutten: «Jeg har en fotball.»
Mannen: «Det var da fint.»
Gutten: «Vil du kjøpe den?»
Mannen: «Nei, takk.»
Gutten: «Min far står utenfor.»
Mannen: «OK, hvor meget?»
Gutten: «500 kr.»

2 uker etter skjer det samme. Igjen står elskeren og gutten i skapet.

Gutten starter igjen og hvisker: «Mørkt her inne.»
Mannen hviskende: «Ja, det er det.»
Gutten: «Jeg har et par keeperhansker.»
Mannen husker siste gang og spør: «Hvor meget?»
Gutten: «1.000 kr.»
Mannen irritert: «OK.»

Et par dager senere kaller faren på gutten: «Hent fotballen sønn, la oss gå ut og sparke litt på mål.» Gutten må skyldbetynget innrømme at han dessverre har solgt både fotball og hanskene.

Faren blir sjokkert og spør: «Hvor meget solgte du det for?»
Gutten: «1500 kr.»
Faren: «1500 kr!?»
Å kreve så mye er jo å snyte sine venner!! Jeg får heller ta deg med i kirken så du kan bekjenne dine synder. Faren sleper ham med i kirken, og skubber ham inn i skrifteboksen og lukker døren.

Etter ett minutts total stillhet hoster presten lett. Gutten er overveldet av dårlig samvittighet og vet ikke riktig hvordan han skal starte, men så sier han hviskende: «Mørkt her inne.»

Presten: «NÅ BEGYNNER DU FAEN TA MEG IKKE MED DET DER IGJEN!!!»

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
