PrinsesseTonePus

Flink jente <3

Posted on: 20/01/2010

Hei alle sammen, har dere hatt en fin dag? Min har vært super. Når jeg våknet sendte jeg med min stefar noen papirer han skulle levere hos politiet, fikk tilbake en del jeg måtte fylle ut. Men men.

Måtte legge ved dette bilde. Spiste pizza kl. fire i natt eller noe, fikk ikke sove og ble sulten. Var vittig at to ellers matgale katter lå rolig foran en pizza.

Passet min lillebror i noen timer på dagen i dag, han har fått vannkopper stakkar. Vi så flukten fra hønsegården sammen, den filmen går aldri ut på dato spør du meg.

Når mamma kom hjem, gikk jeg å ryddet i leiligheten. I dag har jeg vasket hele tre maskiner med tøy. Å jeg bor alene. Ryddet en hel del, nytt sengetøy og alt. Fått inn ett gammelt kjøkkenbord, og di nye stolene jeg fikk til bursdagen. Her er bilder fra dagen og kvelden, og litt detaljer;

Ble hentet av min kjære Kim <3 Skulle se film med han og Tommy. Det ble ikke noe av. Vi spiste taco, godteri og vafler med svigermor, og Kim sin onkel Rune. Etter noen timers kos, satt jeg på med Rune hjem. Vi bor i samme gate.

Hadde en røyk med nabo’n. Satt å snakket litt. Å nå ligger jeg hjemme å blogger (!) Klokken er ett. Det er natta for meg nå. Jobb i morgen. Verdens beste jobb!

God natt!

Nattens Humor

  • Johansen, sa legen.
  • Du må holde opp å løpe etter damene, ellers har du ikke lang tid igjen.
  • Tøv, doktor. Jeg er i mitt livs form!
  • Jo da, men en av damene du løper etter, er min kone!
Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
