PrinsesseTonePus

Yeah baby <3

Posted on: 19/01/2010

I går orket jeg ikke å skrive, blir så trøtt etter jobb. Det er en utrolig deilig følelse! Sto opp halv åtte, stelte meg. Tok en røyk med nabo’n på vei til jobb. Var på jobb kl. ni.

Jeg storkoser meg, snille snille barna. Kunne hatt di hengende rundt halsen 24/7 om det var ett alternativ. Hehe. Vi koste oss bare i går, di var så stille og rolige. Veldig deilig Mandag på jobb. Her koser jeg meg ute;

Jeg koser meg like mye i barnehagen som barna, om ikke mer! *Gliiiis* <3

Gikk hjem kl. fire, etter syv timer på jobb. Tok en røyk med Bjørn. Deilig å ikke røyke alene. Elina spurte om jeg ville være med på tur sammen med Tico. Å det ville jeg jo, det er kos å gå tur med Elina! Bjørn ble med, uten Bell. Tone elsker Bell! <3

Også det vanlige, hjem, spise, røyke, kose seg under dyna på sofaen, tv osv. Slapp kveld, men jeg mener jeg fortjente det! Var jo ikke hjemme før seks – halv syv tiden.

Nabo’n var nedom en tur på kvelden. Koselig med litt selskap. Jeg fikk ikke sovne før ett tiden. Også sov jeg til kl. ett neste dag. (I dag.) 12 timer. Våknet litt nå og da, men deilig å sove lenge. Skal på jobb Torsdag, og kanskje Fredag. Vet ikke hva det ble til.

Skriver om i dag i ett annet innlegg, senere <3

Gårdagens Humor

To kvinner er ute på byen for å shoppe, da de plutselig ser en kjenning komme ut fra en blomsterbutikk.

Søren, nå er kjæresten min ute og kjøper blomster til meg, sier brunetten

Liker du ikke blomster? spør blondinen

Jo da, men når han gir meg blomster har han forventninger etterpå, og jeg har ikke lyst til å tilbringe hele helgen på ryggen med bena i været.

Blondinen blir taus og tenker seg om før hun spør forsiktig:

Har du ikke vase?

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
