PrinsesseTonePus

Natt til Søndag & Søndag

Posted on: 17/01/2010

Fikk ikke sove, rundt halv tre i natt kom naboen ned å tok en røyk med meg. Vi så en film, Seed of Chucky. Den skal liksom være skummel, men man kan ikke annet enn å le. Underholdene film anyway!

Han gikk hjem i natt en gang. Jeg sovnet ganske seint, også våknet jeg rundt ett. Sløvet bare på sofaen til fem tiden. Tok en røyk, og spilte Fifa med Bjørn og Stephan Papa. Jeg sugde max. Resten av dagen har bare vært chill, film og tv.

Nå har jeg nettopp smørt niste til jobb i morgen, skal ta meg en liten matbit, å så hopper jeg i loppekassa. God natta!

Dagens Humor
Hørt på lærerværelset

– Hvordan går det med samlivslæra i din klasse? 

– Litt for bra! Jeg er redd vi blir nødt til å begynne med småbarnspleie nesteår!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
